niedziela, 24 czerwca 2012

Wojewódzki i Figurski szokują w Eska Rock. Żarty z Ukrainek (wideo)

Po meczu Ukrainy z Anglią Kuba Wojewódzki i Michał Figurski, prowadzący poranny program w Eska Rock, postanowili pożartować Ukrainek. Teraz Ministerstwo Spraw Zagranicznych Ukrainy zażądało przeprosin.Eska Rock znów będzie musiała przepraszać za swoich niesfornych dziennikarzy. Tym razem Kuba Wojewódzki i Michał Figurski, w programie "Poranny WF" po meczu Ukrainy z Anglią zaproponowali słuchaczom niewybredne żarty pod adresem Ukrainek. Wojewódzki: A wiesz co ja wczoraj zrobiłem po tym meczu z Ukrainą?
Figurski: No?
Wojewódzki: Zachowałem się jak prawdziwy Polak...
Figurski: Kopnąłeś psa.
Wojewódzki: Nie, wyrzuciłem swoją Ukrainkę.
Figurski: A to dobry pomysł... Mi to jeszcze nie przyszło...
Wiesz co? Ja po złości jej dzisiaj nie zapłacę.
Wojewódzki: Wiesz co, to ja swoją przywrócę, odbiorę jej pieniądze i znowu wyrzucę.
Figurski: Powiem ci, że gdyby moja była chociaż odrobinę ładniejsza, to jeszcze bym ją zgwałcił.
Wojewódzki: Eee... Ja to nie wiem, jak moja wygląda, bo ona ciągle na kolanach.

Audycja wywołała spore kontrowersje.Internauci zawiązali na Facebooku grupę sprzeciwiającą się "chamstwu" dziennikarzy. Wojewódzkiego i Figurskiego broni natomiast szef Eska Rock twierdząc, że "prezenterzy często wcielają się w różne role, aby obnażyć i wyśmiać małostkowość niektórych Polaków oraz krzywdzące schematy, którymi się kierują".

Natomiast Ministerstwo Spraw Zagranicznych Ukrainy zażądało przeprosin za wypowiedzi Kuby Wojewódzkiego i Michała Figurskiego. Ministerstwo zareagowała na program Eska Rock, bo jak twierdzi, nie może przymykać "oczu na pojawiające się w polskiej przestrzeni medialnej niedopuszczalne wypowiedzi, które obrażają cześć i godność Ukraińców". W oświadczeniu podkreślono, że prowadzący "pozwolili sobie na skrajnie poniżające wypowiedzi pod adresem Ukraińców, co jest nie do przyjęcia przez jakiegokolwiek cywilizowanego człowieka oraz demokratyczne społeczeństwo".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komputer Ciekawostki Artykuły biurowe Sponsoring Reklama Cycki Odloty