Agata Brzozowska od maja br. była p.o. wydawcy miesięcznika "M jak mama", wcześniej stanowisko to zajmowała Agnieszka Anielska, która rozstała się z wydawnictwem. Obejmując nową funkcję Agata Brzozowska pozostała jednocześnie dyrektorem marketingu pism kobiecych i Internetu. Z Muratorem związana jest od 2002 roku. Wcześniej pracowała w Sybase Polska. Ukończyła Wydział Anglistyki na Uniwersytecie Warszawskim.
Marta Radzik-Maj pełniła dotąd obowiązki zastępcy redaktora naczelnego "M jak mama". Z tytułem związana jest od początku jego istnienia, czyli od 2007 roku. Wcześniej pracowała w tygodniku "Naj" (wydawnictwo G+J) m.in. na stanowisku kierownika działu porad. Pracę w dziennikarstwie rozpoczęła od współpracy z Programem Pierwszym Polskiego Radia (Studio Reportażu), gdzie była autorką reportaży radiowych. Ukończyła Państwową Wyższą Szkołę Teatralną w Warszawie (obecnie Akademia Teatralna), wydział Wiedzy o Teatrze.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz