piątek, 20 lipca 2012

Inea powołuje Rzecznika Klienta

Inea, pod względem liczby abonentów piąty operator telewizji kablowej w Polsce, aby zapewnić abonentom komfort i poczucie bezpieczeństwa powołała funkcję Rzecznika Klienta.Podstawowym zadaniem Rzecznika Klienta jest reprezentowanie stanowiska Klientów w firmie, uwzględnianie sugestii i propozycji zmian w dalszym rozwoju oraz wyjaśnianie ewentualnych wątpliwości w relacjach z INEA. Korzystając z uprzejmości Klientów, chcielibyśmy dowiedzieć się, które obszary naszej działalności budzą największe uznanie, a które jeszcze nie spełniają oczekiwań. Wszelkie uwagi na temat usług INEA będą dla spółki cennym źródłem informacji, gdyż cały czas tworzymy i doskonalimy naszą ofertę, a także staramy się podnosić jakość świadczonych usług - mówi Violetta Józefczyk, Pełnomocnik Zarządu ds. Jakości Relacji z KlientamiWszelkie uwagi, sugestie lub spostrzeżenia dotyczące kontaktów z INEA można przesyłać na adres mailowy: rzecznik.klienta@inea.com.pl lub wypełniając formularz zamieszczony w internecie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komputer Ciekawostki Artykuły biurowe Sponsoring Reklama Cycki Odloty